E churzwilige länge Reisetag

May 20 in Argentina ⋅ ☀️ 19 °C

Dä morge simer früeh uf. D Nacht isch recht unruhig gsi, da üser Nachbare hei zgfüehl gha, me müess di ganz Nacht dür luti Musig lose u no Karaoke singe. Aber da mir wider es längers Stück fahre, heimer früeh los wöue.
    Nach paar Minute simer scho im Stou gstande wiu Polizei d Strass het gsperrt gha. Dür das heimer när e anderi Route müesse näh wo länger isch gange. Aber die isch derfür oh sehr schön gsi landschaftlech. Zudem simer so no am ne Wasserfall verbi gfahre, womer si ga aluege. Nacheme Picknick derte simer witer uf Wanda gfahre. Dert heisi so Mine mit Kristalle din. Ds isch no recht idrücklech gsi, wiu mir ds so im Fels no nie hei gseh. Mir hei dert e Guide gha, dä het üs derdür gfüehrt u Sache verzeut. Da er vermuetlich aber nid dert agsteut isch, het er gloub eifach z nötigste gwüsst u verzeut. Mini Frage het er emu nie richtig beantwortet. Isch aber trotzdem cool gsi, wiu er üs vieli Kristalle het zeigt, womer süsch säuber nid hätte gfunge. Iz simer in Puerto Iguazù u morn geits de zude bekannte Wasserfäll.