Satellite
Show on map
  • Day 11

    Royal Natal National Park

    September 11, 2019 in South Africa ⋅ ☀️ 23 °C

    Het is hier overal ontzettend mooi, en we zouden altijd langer willen blijven, maar we moeten alweer voort naar onze volgende bestemming. We staan weer op om 6u30 om tijdig te vertrekken, want we moeten alweer ruim 400km rijden. Na een uurtje rijden bereiken we Didima, waar ik een wandeling voorzien heb naar Rainbow Gorge. We doen er zoals voorzien een 2u30 over, en kunnen nadien op het domein blijven lunchen. Ik heb de afgelopen dagen al meermaals mijn drone kunnen uitlaten, en ook vandaag is er weer alle gelegenheid toe. Prachtige beelden.
    Na de middag rijden we verder en passeren we de meest indrukwekkende landschappen, die sterk doen denken aan de canyons in het westen van de Verenigde Staten. Echt prachtig, zonde dat we hier niet meer tijd hebben. Maar we moeten verder!
    Gelukkig is onze slaapplaats weer fantastisch. Joker is hier nog nooit geweest, maar de huisjes in Ficksburg zijn echt super gezellig. Ik ben wel stikkapot dus om 21u45 lig ik in mijn bed.
    Read more