Old Bled House

May 10, 2023 in Slovenia ⋅ 🌧 11 °C

Vandaag helaas na de massage weinig gedaan. De heren hadden besloten om een route te gaan maken (naar Valvasor de bergen in). De route bleek langer te duren dan gedacht, 1u 15min was alleen heen, geen rondje. Daarbij was de route versperd door o.a. omgevallen boomstammem en was het pad ineens verdwenen.
    Rond 14u begon het ook nog eens te regenen.
    Om 15u waren ze weer terug!

Marloes en ik (Rox) hebben in de tussentijd gekeken voor morgen in Postojna wat we daar gaan doen en hoe dit het beste in te plannen. Daarna zijn we rond 14u maar wat gaat lunchen, we hadden eigenlijk toch al wel honger namelijk.

Daarna toen iedereen er weer was, lekker op onze kamer helemaal niks gedaan. Tot 18u... Toen zijn we maar eens gaan kijken wat ons een geschikte eetplek leek.
    Uiteindelijk zijn we terecht gekomen bij Old Bled House. (Credits voor Jonathan 😜) Daar hebben we prima gegeten en werden we geholpen door een Nederlandse dame, handig!

Nu zijn we bij de bar weer spelletjes aan het spelen, 'Koeienkoppen' is momenteel favoriet, tot natuurlijk 22u, want dan sluit deze weer.

Vast het grootste gedeelte van de spullen in de tassen gelaaid, want morgen gaan we weer verder. Op naar het volgende plaatsje!

Nu nog even vlug een update schrijven en dan lekker slapen! 😴