Krk Baska

May 15, 2023 in Croatia ⋅ ☁️ 18 °C

Onderweg besloten om dus toch naar Senj te gaan, lag toch op de route en zou wel iets kunnen zijn.

11u kwamen we aan bij Nehaj kasteel aan, stond in de reisgids Capitool ook aangegeven wat interessant was bij Senj.
    Wij vonden het niet bijzonder 😅

Nog even richting het water gelopen, heel helder water daar en daar ook meteen ergens wat gegeten.
    Om 15u waren we er dan ook wel klaar mee en zijn we weer verder gereden.

We arriveren om 18u bij ons hotel Villa Adria. We moeten alleen wel bij een ander hotel (200m er vandaan) inchecken, wat we een beetje raar vonden. Blijkbaar slapen we hier alleen en bij het hotel waar we in moesten checken hebben we ontbijt en lunch en mogen we ook van de andere faciliteiten gebruikmaken, zoals het zwembad.

Weer geïnstalleerd, dus tijd for a walk on the promenade 🤪

Er zijn wat hongerige mondjes intussen die gevoed moeten worden. Time for dinner!

Hebben allemaal prima gegeten en zijn ook goed geholpen met alle vragen, wensen en eisen die we hadden 😅

Het begint harder te waaien, de zee wordt wilder en het wordt te fris voor de jurkjes en de shirtjes.
    Het is tijd om terug naar de kamer te gaan.

Jonathan en Marloes kleden zich warmer en gaan nog even een stukje wandelen.
    Lars en ik (Rox) blijven lekker op de kamer, even tv kijken, opfrissen en naar bed.

Tot morgen! 😊