Eiland Krk

May 16, 2023 in Croatia ⋅ ☁️ 15 °C

Nou dat was het dan... Naar Vbrnik geweest, het smalste straatje van de wereld gezien (op het smalste punt 43cm) en toen begon het te regenen, te hard om nog iets anders te gaan doen. Dus rond 12:50u maar weer terug naar het hotel gereden.

Halverwege werd het weer droog, maar hadden geen zin om weer om te draaien. Misschien morgen onderweg naar het volgende hotel even meepikken?

13:15u weer terug bij het hotel en nog even een boodschapje gedaan. Water, bier, chips en chocolade. Milkaaa. (Nuss & Nougat-crème) 🤤

Om 16u ook maar eens even het zwembad gecheckt. Eindelijk een fatsoenlijk zwembad en ook lekker op temperatuur, dus daar konden Lars en ik (Rox) ons wel een uurtje vermaken! Echt even fijn!
    Jonathan en Marloes gingen net het zwembad uit toen wij eraan kwamen. Even koppels-tijd ingelast 😌

Het gaat richting etenstijds en we hebben geen lunch gehad dus rond 18u begint de honger toch wel op te komen.
    Na een wandeling over de promenade vinden we dan een tentje wat er gezellig uitziet, met een kaart naar smaak.
    We zijn er goed geholpen en hebben allemaal lekker gegeten.
    3x een pizza, maar ik was daar een beetje klaar mee na 3x in 1,5 week.
    Ik (Rox) ging voor tagliatelle met een romig sausje en kip. (Op aanraden van de serveerster, want ik wist het eigenlijk allemaal niet meer...)
    Wat mis ik een lekker biefstukje wel zeg. Of een lekkere pasta met garnalen of pizza met tonijn of zeevruchten of iets dergelijks.

Even later weer terug richting het hotel hadden Jonathan en ik nog zin in een ijsje.
    Was niet het lekkerst ijsje, kristallig en waterig.. Niet zoals bij ons thuis lekker zacht en romig. *Bummer* 🫥🥸

Bij het hotel wat spelletjes verzameld en richting het andere hotel gelopen naar de bar/lounge.
    Een potje Uno Flip gedaan en toen moest toch echt weer Take 5! op tafel komen! 😊

Na 2 potjes wilde Jonathan graag een keertje tafelvoetbal spelen tegen Lars. ⚽

22:45u het is weer tijd om naar bed te gaan.
    Nog even vlug een stukje schrijven, tanden poetsen en wekker zetten.
    Morgen weer een nieuwe dag!