• Day 15

Maafushi

February 26, 2016, Laccadive Sea ⋅ ⛅ 29 °C

Megérkeztünk, több mint két órás késés után. Dani nagyon jó kedvu volt egesz nap, orom volt latni.
    Minden repuloternek megvan a sajatos hangulata, foldrajzi elhelyezkedesetol fuggoen. A colomboi repteren jellegzetesen keverednek az ocean menti nepek es az arab vilag. Szomszedos kapunal Szaud-arabiaba utaztak az emberek, lathatoan zarandoklatra (hadzs), talpig feherben. A repulogepunk Mihinlanka-helyi fapados tarsasag-tele volt vendegmunkasokkal. Nem is volt ezzel semmi gond, de lathatoan a legiutaskiseroknek nem volt egyszeru a helyzete, mivel a legtobben nem a szamukra kijelolt helyekre ultek. Es itt tudtam meg, hogy a repulotarsasag a sri lankai kosarlabda csapatbol szerzodteti alkalmazottait, mert ezek a fiuk olyan magasak(es szepek es erosek) voltak, amilyeneket en 11 nap alatt egyet sem lattam.
    Szallasunk bo felorara van gyorshajoval a fovarostol. Nagyon szuper volt hajozni, meg akkor is, ha nem lattunk semmit, mivel sotet volt, csak erezni lehetett, hogy mennyire mas videken vagyunk. Ahogy elhaladt a motorcsonak a fovaros szigete mellett, tavolbol latszottak elfatyolozott asszonyok, az oriasi cargo hajok, a kivilagitott mecsetek es irodahazak. Furcsa lehet egy ilyen apro szigeten elni, ahol nincs egy talpalatnyi szabad terulet. Lehet csak en erzem igy, de van valami hatborzongatoan titokzatos ebben a muzulman vilagban...