• Day 5

Hawaii beach

June 18, 2017 in Montenegro ⋅ ⛅ 25 °C

Mivel tegnap kimaradt, ma átmentünk a szemközti kis szigetre. Tettük mindezt azért, mert a beszámolók szerint ott a legszebb a part. És ez így igaz. Visszamentünk a hajóskapitányunkhoz, aki készségesen állt szolgálatunkra... neki is jó élményei voltak a magyarokkal és magyarországi látogatása mély nyomokat hagyhatott, mert folyamatosan valamilyen kecskeméten elköltött vacsoráról mesélt...
    Szóval bevitt minket a sziget széléhez, ahovs max békatalppal lehetett volna beúszni. A képek magukért beszélnek.
    Kb egy órát úszkálhattunk, majd visszavitt a hivatalos strandra. Ott is eltöltöttünk egy kis időt.
    A víz ezen a részen sokkal sósabb, kövesebb és hidegebb is, de ez sem vette el a kedvemet...csodás volt.
    Kár lett volna kihagyni...
    Lassan a végéhez közeledik utazásunk. Sok élménnyel gazdagodtunk, pihentünk is meg nem is... töltődtünk.
    Az biztos, hogy ebbe a kis országba vissza kell jönni és felderíteni a történelmi részeket, hegyeket, partszakaszt. Az általános utcaképet tekintve tényleg vegyes a kép, de a természet és a jó hangulat, finom kaják és italok mindent kárpótolnak.