Arrived in Cambodia

May 16, 2023 in Cambodia ⋅ ⛅ 36 °C

So. Knapp 48 Stund, nachdem mer ufem Schiff vo Koh Phangan uf Koh Tao entschide hend, doch no uf Cambodia usreise, simmer über Grenze gloffe 🤝 das het ohni Problem klappt; mir hend eusi Päss & s'Visum müsse zeige und sind ineglah worde.

Poi Pet, d'Grenzstadt womer denn aumal e Nacht blibe sind, isch wüki nüt schöns. Mir sind gmusteret worde, als wäred mer Aliens, niemer het English chönne & mer sind eus allgemein gad chli verlore vorcho. Kambodscha handlet mit 2 Währige, US Dollar und ihri eigete Riel. Und willmer so näch vode Grenze gsi sind, hends auno mit Thaibaht ghandlet - maximali Verwirrig isch aso ume gsi 🥲

Zabig simmer beidi mega gnuddled gsi. De Tag idere neue Stadt, gad au no in Kombi mit dere doch stressige Reis uf Kambodscha, het eus voll fertig gmacht - körperlich, aber au emotional. Mir hend nurno zrugg is Hotel welle, öppis esse & denn pfuse. Beid simmer i so Moment froh, dasmer nöd allei uf dem Abentür sind, sondern de besti Fründ und somit es Stuck Dihei immer debi hend ❤️