Satellite
Show on map
  • Day 16

    Adios Peru

    October 31, 2023 in Spain ⋅ ⛅ 9 °C

    Das isches jetzt gsii. Mir säged Peru Adios.
    14 sehr iidrücklichi Täg sind das gsii. Aber es hät sich glohnt.
    Kulinarisch hämmer immer sehr guet gässe und au d'Gaschtfründschaft wird gross gschriebe. Mir händ ois immer sehr sicher gfühlt.
    De Tourorganisator "Pure Peru" isch extrem professionell und mit ihrem WhatsApp Kundedienscht sind sie 24/7 erreichbar und händ immer innerhalb vo 1-2 Minute Antwort gäh.
    Schön, dass ihr oisi Reis mitverfolgt händ 😊
    Mir chönd das Land, die Reis jedem empfehle. Es git zwüscheddure scho chli langi Busfahrte, aber i some grosse Land laht sich das nöd vermiide. Bsunders schön isches, dass mir en Grossteil vo dere Reis mit oisne noiä Fründe händ därfe erläbe. Phuu... Stelled oi mal vor, wie doof das gsii wäri, wenn das Idiote gsii wäred. 🤣 Aber ich han s'Gfühl, mir händ mit de Diana und em Holger würkli Mensche därfe kennelerne, wo au in Zuekunft i oisem Läbe sii werded ♥️
    Dankä für's mitverfolge! Mir sind no bis am Friitig in Madrid, denn gahts heiwärts 🤗
    Read more