Logeren in Heppenheim

July 10, 2021 in Germany ⋅ ⛅ 17 °C

Zou Covid op de laatste echte vakantie dag nog roet in het eten gooien??🤢 We hadden hotel Goldener Engel👼 geboekt in Heppenheim (geboorteplaats Sebastian Vettel🏎). Na onderweg wat file en langzaamrijdend verkeer gehad te hebben kwamen we om even over 6-en aan en wilden inchecken, wat eten en dan op tijd naar bed want we waren het best zat. Jemig... moesten we ofwel allebei helemaal gevaccineerd zijn ofwel een negatieve test laten zien anders mochten we NIET het hotel in (stond nergens op internet, alles was okay voor Duitsland!)....ik ben okay, maar Jan heeft maar 1x vaccin gehad. Ja dan moet u naar de teststraat🤷‍♀️....dat aardige meisje bellen..konden we niet meer terecht..het meisje was best 😡 (op de teststraat hoor). Zij naar d'r baas en toen kwam ze terug met een sneltest...Jan die stok in allebei z'n neusgaten👃, en dan moet je minstens 15 minuten wachten🙄....yes gelukkig negatief🥳. Toen mochten we eindelijk het hotel in (mijn vaccinatie kaart hebben ze niet eens gezien!). Vervolgens heerlijk gegeten op het pleintje voor het hotel en op tijd naar bed, want morgen (vandaag) de laatste 500 km naar huis!! We hebben een topvakantie gehad en super genoten!🥰 Maar het is ook heel fijn om weer naar huis te gaan, want we missen toch wel Luuk & Tessa, onze ouders en alle andere dierbare mensen ❤.Read more