Op naar Veenendaal

August 20, 2021 in the Netherlands ⋅ ⛅ 20 °C

Vandaag gaan we voor het eerst een weekendje scooteren met de buurtjes Ton en Jacqueline Beijk 🛵. Vertrek is om 9 uur en de vraag is....gaan we het droog houden vandaag?🙄 Bart heeft voor vertrek een fotootje van ons 4-en gemaakt 😊. We gaan 2 nachtjes weg en hebben er reuze zin. De route was werkelijk prachtig...het duurde even voordat we de goede route hadden gedownload maar toen kon de pret beginnen. Over prachtige paden gescooterd.....met hier en daar een stiltepad😬...heel veel fruitbomen gezien, vers gemaaid gras geroken....bakkie met appeltaart gedaan bij Down Under...gestopt bij Parc Broekhuizen (prachtig landgoed met hotel en sterrenrestaurant)...wel was het behoorlijk fris...Ton en ik hadden hele witte (dooie) vingers 🙄. We waren rond 2 uur in Veenendaal waar we even wat gegeten hebben, vervolgens ingecheckt, naar centrum gereden, wijntje plus nootje gehaald, borreltje op kamer gedaan, gezellig gekletst en nu even pauze en straks eten bij Skeutje Bij. Ik ben benieuwd 🙂Read more