Jaaaa, we gaan weer!!

April 20, 2023 in the Netherlands ⋅ ☁️ 8 °C

Zo 10 voor half 6 hebben we Thea opgehaald voor onze trip naar Edinburgh. We hebben er weer reuze zin in. Ik natuurlijk weer gestresst🤢...gaan we het allemaal wel redden, zijn we op tijd, mag de handbagage mee in de cabine etc. etc.? Jan had gelukkig lekker doorgereden (wat een volk is er al op de weg zeg!) en om 10 voor 6 waren we op het vliegveld. Het was al behoorlijk druk, maar we konden bij de zelfscan inchecken. Helaas had Thea d'r poortje wat moeite, maaaaar uiteindelijk deed de telefoon het en ging het poortje open😅. Op naar de bagagecheck, ook dat ging super vlotjes. Wel moest zowel m'n koffertje als m'n tas opengemaakt worden..... er werd zelfs een drugscheck gedaan🙄. Nou, toen op naar de douane...ook zelfstandig. Uiteraard hadden wij de verkeerde rij.. Ook hier ging het niet direct soepeltjes bij Thea.. maaaaaarrr we zitten inmiddels aan een bakkie koffie! Op naar het vliegtuig zo! Enne...inniddels zitten we hoor (incl. de handbagage)!! We zijn er helemaal klaar voor!Read more