• Aftellen geblazen

July 28, 2019 in the Netherlands ⋅ ⛅ 26 °C

Het komt steeds dichterbij! Ook al is Julia al aan het aftellen sinds dag 100, we kunnen vanaf nu zeggen dat we over bijna een week op vakantie gaan! 🎉
    We hebben er allemaal heel veel zin in en de meeste dingen zijn al geregeld om met een gerust hart op vakantie te gaan.

Ons huisje bevindt zich in Struzinec (klinkt als ‘stretch-je-nek’) wat ligt in regio Liberec, district Semily. Het plaatsje telt zo’n 705 inwoners, maar vanaf volgende week maandag zijn dat er tijdelijk 709!
    We hebben al een hoop plannen (zoals een dagje zwembad, dierentuin, Praag, Tesco), maar we laten ons schema volledig open om lekker spontaan iets van onze dag te maken. Wel is er één voorwaarde; Hans wil naar Praag op zijn verjaardag. Dat gaan we natuurlijk gewoon waarmaken. 😊

We zullen volgende week ‘s ochtends vroeg vertrekken met mij achter het stuur 😎 een playlist is ook al gemaakt zodat we ons niet kunnen vervelen. 🎶

Ik hoop zelf elke dag een verslagje te kunnen schrijven, zodat alle herinneringen bewaard kunnen blijven! Ook staat het uiteraard vrij om gezellig alle dagverslagen te lezen en op de hoogte te blijven van al onze avonturen!