Satellite
Show on map
  • Day 88

    Milledgeville, Georgia 🇺🇸

    May 15, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 29 °C

    Donderdagavond goed aangekomen in Amerika. De douane had wel wat extra vraagjes over mijn hele verhaal. Ze vonden het maar gek wat ik aan het doen was haha. Ze bleven maar vragen hoe ik voor mijn reis kon betalen en moest nog extra mee naar achteren bij de douane.

    Lekker bijgekletst met Linsey. Linsey heeft een heel lekker plekje midden in een bos. Dus het is vooral rustig aan doen.

    Vrijdag naar de Walmart geweest, dit is een winkel waar je echt alles kan halen. Het is een albert heijn en praxis en speelgoedwinkel en kruidvat bij elkaar. Echt mega! Uiteraard kon je er ook geweren kopen. Heeeeel raar.. voor mij als nuchtere hollander haha.

    Zaterdag geluncht met Linsey haar vader in een bar en een rondje gelopen in Milledgeville. Daarna een enorme milkshake gehaald en weer lekker naar huis en nog in de zon gezeten.

    Zondag (vandaag) een ochtendje mensen gebeld en verder wat dingen opgezocht voor een mogelijk tripje nog in deze staat.

    Het is een heel interessante gewaarwording om hier te zijn. Wat een andere wereld. Alles is groot en reclame en geweren en indrukken. Ben benieuwd wat ik nog meer ga meekrijgen.
    Read more