• Day 107

Laatste dagen USA, Milledgeville 👙🍹

June 3, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 31 °C

De laatste dagen hebben we weer in en om het huis gehangen! We hebben een zwembad aangeschaft, lekker gezond, lekker cocktails gemaakt en in de avond samen series gekeken. We mochten ook nog 2 nieuwe slangen ontvangen (twiggie en bebs) en een nieuw vogeltje phoebe! Bob is ook wat meer ontdooit en durft nu op de porch te eten terwijl wij ook buiten zijn!

Weinig bijzonders maar wel lekker!!

Mijn ervaring met Amerika:
    - alles is groot en veel. De verpakkingen, de reclames, de winkels en de mensen ook.
    - ze zijn heel goed in fastfood en snacks maken
    - overal zit sodium (=zout) in, zelfs in de amandelmelk.
    - wandelen kennen ze hier niet, even een blokje om kan niet. Fietspaden zijn gewoon de vluchtstrook van de wegen. Alles is met de auto.
    - regelmatig hoorden we in de avond geweerschoten, in de supermarkt liggen ze gewoon klaar om op te pakken en er zijn ook veel reclameborden voor. Het is echt groot.
    - ze houden heel erg van achterlijke autostickers..

Thank you Murica!
    Nu kijken hoe de Canadezen het doen ;)