Satellite
Show on map
  • Day 50

    •1• Phyllis lake 🚐🏕

    July 25, 2022 in Canada ⋅ ⛅ 18 °C

    Maandag 25 juli > dinsdag 26 juli

    Mijn eerste dag ben ik naar Phyllis lake gereden. Het was een mooi meer. Het was een rustige plek waar ik dingen heb gedaan voor mijn auto, zoals zonnescherm/gordijn. Wat super vet was is dat ik heel duidelijk een elk kon horen. Zie video. Terwijl ik aan het filmen was voor het geluid van de elk vloog er een Amerikaanse zeearend in beeld. Dit was de eerste keer voor mij dat ik die zag. Natuurlijk een beetje onwennig en onrustig geslapen aangezien het de eerste keer in mijn autootje was, maar ik heb mij geen enkel moment onveilig gevoeld. Naja. Misschien toen ik in de nacht naar het toilet moest was het wel heel donker. Gelukkig heb ik bearspray (berenspray = pepperspray voor beren) gehaald en ben ik gewoon op een lekker (rap) tempo op-en-neer gaan.

    Alles is nog wat onwennig en je merkt snel hoe je dingen anders wilt en wat handig is. Dus nog even veel schuiven en doen en dan hopelijk wat meer ontspannen rond gaan haha.
    Read more