Satellite
Show on map
  • Day 62

    •8• Squamish dag 1-3 🚐🏞🚡

    August 6, 2022 in Canada ⋅ ☀️ 23 °C

    Vrijdag 5 augustus - dinsdag 9 augustus

    Vrijdag op zaterdag geslapen langs de snelweg. Hier stonden ook Mitchell en Kali. Even mee gekletst en zij vertelden over een camping in Squamish waar je voor $10 per nacht kon staan.
    Zaterdag naar een cafe mer wifi, gegoogled en rondgebeld voor een afspraak voor mijn auto, toen een wasje gedaan (hier kon ik ook douchen). Daarna in het park gezeten en gerelaxed.

    Zondag weer naar het cafe en met pap gebeld. Toen met de Sea to Sky gondola de berg op en 2 kleine rondjes gewandeld! Het was echt weer prachtig. Toen naar beneden en nog langs de weg bij een picknickplekje gegeten. Toen weer terug naar de camping waar Kali en Mitchell weer stonden! Dus weer lekker gekletst de hele avond haha. Maandag met Kali en Mitchel een kopje koffie gedaan en ontbeten. Daarna nog een rondje gedaan voor boodschappen en bij een hostel langs. Hier had ik gesolliciteerd voor het najaar/de winter en wilde ook even mijn gezicht laten zien. Helaas was er niemand van HR. Maar wel lekker gewandeld. In de avond bij de camping nog bij de rivier gezwommen en in het zonnetje gezeten. Het was pittig koud.

    Dinsdag ochtend de auto weggebracht. En douchen en mijn haren wassen bij het zwembad.
    Read more