•9• Vancouver 🚐💀🌊👯‍♀️🌅

August 10, 2022 in Canada ⋅ ⛅ 18 °C

Woensdag 10 augustus en donderdag 11 augustus

Om 10 uur in de ochtend had ik in Stanley Park een wandeltour ‘The dark secrets of Stanley Park’. Hele leuke interessante tour. En eens wat anders. Mooi park! En weer eens aan zee! Daarna naar een winkelcentrum wat tijd doden en op de parkeerplaats weer een stoel uitgeklapt. Dit omdat ik donderdags Bas en Sharon op ging halen. In de avond naar de bios geweest, naar de film Thor, Love&Thunder. Daarna naar een parkeerplekje gereden om te gaan slapen.

Toen ik in de ochtend wakker werd, was het prachtig weer en stond ik (schijnbaar) in een prachtig klein haventje. Hier een koffietje en scone gehad en daarna Bas en Sharon opgehaald op de airport (hier moesten ze hun eigen huurauto weer inleveren). Samen nog Vancouver in geweest. Hier nog even bij de stoomklok gekeken en lekker in chinatown gegeten. Daarna naar een strandje (Whyte cliff park), gezwommen en ontspannen. We hadden een ferry naar Nanaimo, Vancouver Island om 22:40 vanaf Horseshoe Bay. Mooie tocht! Helaas was het bijna volle maan dus kon je niet veel sterren zien op het dek, maar nog steeds gaaf.