Satellite
Show on map
  • Day 14

    Purmamarca y Salinas Grandes

    August 13, 2016 in Argentina ⋅ ⛅ 25 °C

    V juzni ameriki so razdalje povsem nekaj drugega kot to kar smo navajeni v Sloveniji (Evropi). Ceprav sem sel v Salto, ker je od tam vse res blizu sem nato ugotovil, da je "blizu" tudi 5 ur ali vec voznje v eno smer. Zato sem se vceraj "preselil" v Purmamarco (2000 m) kjer je hrib sedmih barv (Cerro de los siete colores). Danes sva z novo francosko prijateljico Theo odlocila za obisk solin (Salinas Grandes), ki so na visini 3450 m za njih pa moras preckat prelaz na 4170 m. Sedaj sva skupaj s francozinjo (ki ima identicen plan potovanja kot jaz) ze v Humahuaci (izg. umauaka) na visini cca 3000 m jutri greva se na Hornocal na visini 4350 m kjer so barve baje se lepse kot v Purmamarci stvar pa dejansko se ni popisana v Lonelyju. Jutri popoldne pa nazaj v Salto po velik nahrbtnik, ki me caka v hostlu in nato naprej v Cordobo.Read more