July - August 2016
  • Day27

Skoraj doma

August 26, 2016 in Spain ⋅ ☀️ 28 °C

Po treh letalskih povezavah - Buenos Aires-Sao Paulo-New York-Madrid me sedaj čaka le še let Madrid-Bologna in GoOpti do doma. Ah ja... Hitro je minilo, ob enem pa bo super spet bit doma v domači postelji.

• Day26

New York

August 25, 2016 in the United States ⋅ ☀️ 27 °C

Doooolg prvi lay-over sem preživel kar na letališču v Sao Paulu. Štirinajst ur dolg postanek v New Yorku pa sem izkoristil za težko pričakovan obisk mesta. Z letališča JFK se relativno hitro in predvsem brez težav pride v center mesta. Začel sem pri WTCju, sledil je Wall Street nato pa še Broadway, Washington square park, 5. avenija, Madison Square Garden, Times Square, stavba "Likalnik", Empire State Building in za konec še Central park s predelom "Strawberry fields" ter hotelom Plaza. Zelo uspešen dan, na koncu me je že vse bolelo. Definitivno nisem videl niti polovice tistega, kar bi si želel - High Line, Brooklyn bridge, Kip Svobode, Ellis Island, muzeji, Grand Central... Vseeno je bil dan vrhunsko izkoriščen :)Read more

• Day24

Don't cry for me Argentina

August 23, 2016 in Argentina ⋅ 🌙 16 °C

Zadnji dan v "deželi srebra" (ki ga nima) sem preživel ležerno. Kratek sprehod po Buenos Airesu sem hitro zaključil in zadnjih nekaj ur preživel v hostlu kjer sem si skuhal kosilo in se še zadnjič stuširal. Ne vem, če bom imel v naslednjih 4 dneh še kakšno priložnost za to :D sem že na letališču, čez dobro uro imam prvi let, letim do Sao Paula. Tam me čaka doooolgo čakanje, mogoče bom šel malce v mesto. Kasneje letim še v NY (spet čakanje z obiskom mesta) in nato še Madrid ter Bologna. Dolga bo.
    Argentina - še se vrnem!

• Day23

Buenos Aires - 3. dan

August 22, 2016 in Argentina ⋅ ☀️ 16 °C

Včeraj je bil moj zadnji cel dan v Buenos Airesu zato sem ga želel izkoristit. Ob 10:30 sem šel na "free walking tour", ki se nas ga je udeležilo dobrih 30 turistov, sprehodili smo se od Teatra Colon (opera) do pokopalisca Recoleta. Po tem je sledil še skok v park v Palermu nato pa sem se s švicarko sprehodil do podzemne in se utrujen vrnil v hostel. Kosila nisem imel, ker sem se šparal za zadnjo večerjo. Joj. Kako dober steak :D Po steaku še na milongo El Beso kjer so plesali tango in nato domov.Read more

• Day22

Buenos Aires - 2. dan

August 21, 2016 in Argentina ⋅ ⛅ 11 °C

Drugi dan sem si sam ogledal center mesta - Microcentro. Tu kraljuje najširša ulica na svetu, 140m oz. 22 pasov široka avenija 9. julija. Nato sem šel proti Puertu Maderu, ki je res živahna in moderna poslovna cona, pravi down town z ogromnimi državniškimi stavbami in visokimi stoplnicami svetovnih korporacij ter starimi, lepo obnovljenimi opečnatimi pristaniškimi stavbami. Pot me je nato vodila v ekološki rezervat na robu mesta, povsem blizu centra. Gre za zelo lep in popularen park z veliko skritimi kotički in lepo urejenimi potmi, vseeno pa se pomanjkanje denarja pozna tudi tu, precej zanimivih poti je tako zaprtih. Nadaljeval sem skozi "nevarno" in barvito La Boco kjer sem si ogledal legendarni stadion, La Bombonera in turistični barviti predel Caminito. Za zaključek dolgega dne sem se še sprehodil po ulici Defensa v "hip" četrti San Telmo kjer vsako nedeljo poteka ulični sejem, ki se razteza na dolžini kar 1 kilometra. Po celodnevnem pohodu sem večer preživel v hostlu.Read more

• Day21

Buenos Aires - 1. dan

August 20, 2016 in Argentina ⋅ 🌙 9 °C

Po ogledu Cordobe sem v petek zvečer z avtobusom odpotoval v Buenos Aires, mesto nogometa in tanga. Potoval sem v razredu "suite", ki je avtobusna verzija "bussiness class". Stol se zravna v posteljo, zagrneš se z zavesico, pokriješ z deko in glavo položiš na blazino. Ob grizljanju (še vedno slabe) tople hrane in srkanju (alkoholne) pijače gledaš svoj TV in mirno zaspiš :) Francozinja me je v soboto peljala po mestu. Najprej v predmestje Tigre ki je popularna vikend destinacija porteñov (prebivalcev BA), natk pa je šla plesat s prijatelji v park in sem se jim pridružil. Zvečer pa sva šla še na sprehod po delu mesta Puerto Madero, bivšem pristanišču. Vreme je bilo zelooo mrzlo in vetrovno, potreboval bi še kakšno plast oblačil.Read more

• Day19

Parque Nacional Quebrada del Condorito

August 18, 2016 in Argentina ⋅ 🌙 9 °C

Ker poznajo v Cordobi praktično le cerkve in jezuitske samostane sem se danes odpravil v bližnji nacionalni park. Dostop do parka je z avtobusom precej smešen, odloži te praktično sredi ničesar in nato še dva kilometra hodiš do hiše uprave parka. Ampak že takoj na začetku hitro vidiš kaj lahko od parka pričakuješ. Že takoj po vstopu te obdata prelepa narava in mir. Del parka, ki sem si ga ogledal ponuja cca 9 kilometrov peš poti, ki vse vodijo do Balcon Negra kjer z vrha pečine opazuješ Kondorje, kralje višav. Dodatno se lahko spustiš še v sotesko, kjer teče lep potoček. Vse skupaj sem potreboval dobrih 5 ur hoje in dan je končan. Na robu ceste čakam avtobus nazaj do Cordobe. Aja, tu živijo tudi pume, kače in Guanacos (sorodniki Lam, Alpak in Vikunj) a jih seveda nisem videl :(Read more

• Day18

La Cumbrecita

August 17, 2016 in Argentina ⋅ 🌙 9 °C

Danes sem šel s kolegico nizozemko na celodnevni izlet v La Cumbrecito, malo vasico "v bližini" Cordobe. Do tja peljeta dva avtobusa, vožnja traja 3 ure (2+1). Čeprav sem že prej bral, da je okolica zelo nemška in alpska pa si vseeno nisem predstavljal tega na tak način. V vasici je dejansko težko dobit argentinsko hrano, zato sva jedla Gulasch con/mit Spaetzli, kar je precej tipično švicarsko :D celotna arhitektura je zelo alpska in tudi prvotni prebivalci so bili nemci. V barih z imeni kot so Edelweiss in Bar Suiza (Švica) tako ponujajo Kaffee in Tee ter Apfelstrudel. Zelo zanimivo. Od daleč pa precej vas oz. njena neposredna okolica z izsušeno pokrajino in nedokončanimi hišami kar malce spominja na Bosno :) smešen mix skratka.Read more

• Day16

Vozni park v Južni Ameriki

August 15, 2016 in Argentina ⋅ ☀️ 28 °C

Danes je še en prelep, sončen in topel dan v Salti. Tudi pri njih je danes praznik a Marija je šla tu v luft nek drug dan, danes pred "X" je šel v zemljo eden izmed njihovih generalov, ni jih bilo malo. Že od samega začetka opažam nekaj razlik v voznem parku Evrope in Južne Amerike. Veliko vozil je preimenovanih, nekaj pa je tudi povsem drugačnih. Logan in Sandero se tako tu ne predstavljata lažno kot Dacii ampak sta preprosto Renaulta, Astra in Corsa pa nista Opla ampak - Chevroleta?!? Volkswagen je na JA trgu prisoten z vozili Saveiro (pick-up), Suran (kot Golf plus ampak karavan?!) in Vento (Polo z ritjo), lokalni standard pa je VW Gol, nekaj podobnega Polu, Golf je tu predrag. Prav tako je VW na tržišču prisoten s tovornjaki, ki jih v Evropi ni. Največ vozil je iz nižjega srednjega razreda, sploh tu na SZ pa je zaradi hribov tudi veliko pickupov kot so VW Amarok, Toyota Hilux in podobni. Za minibuse je Mercedes Sprinter klasika, športnih avtomobilov oz. vozil visjega srednjega razreda ni. BMW je tu le X5, Mercedes občasno kakšno terensko vozilo, Audi zelo redko le A4. Aja pa z vozili za prevoz gotovine se reeeeees ne hecajo, to so čisti tanki.Read more