• Day 22

Buenos Aires - 2. dan

August 21, 2016 in Argentina ⋅ ⛅ 11 °C

Drugi dan sem si sam ogledal center mesta - Microcentro. Tu kraljuje najširša ulica na svetu, 140m oz. 22 pasov široka avenija 9. julija. Nato sem šel proti Puertu Maderu, ki je res živahna in moderna poslovna cona, pravi down town z ogromnimi državniškimi stavbami in visokimi stoplnicami svetovnih korporacij ter starimi, lepo obnovljenimi opečnatimi pristaniškimi stavbami. Pot me je nato vodila v ekološki rezervat na robu mesta, povsem blizu centra. Gre za zelo lep in popularen park z veliko skritimi kotički in lepo urejenimi potmi, vseeno pa se pomanjkanje denarja pozna tudi tu, precej zanimivih poti je tako zaprtih. Nadaljeval sem skozi "nevarno" in barvito La Boco kjer sem si ogledal legendarni stadion, La Bombonera in turistični barviti predel Caminito. Za zaključek dolgega dne sem se še sprehodil po ulici Defensa v "hip" četrti San Telmo kjer vsako nedeljo poteka ulični sejem, ki se razteza na dolžini kar 1 kilometra. Po celodnevnem pohodu sem večer preživel v hostlu.Read more