• Day 9

Osmi dan: Medellin - Playa Costeño

February 14, 2019 in Colombia ⋅ ⛅ 27 °C

Po relativno dolgem večeru sva se v Valentinovo jutro prebudila že ob 6:00. Uredila sva se in se ob 6:30 s taxijem odpeljala do centra mesta kjer sva hitro našla avtobus do letališča. V Kolumbiji tako ali tako avtobusi prej najdejo tebe kot obratno.

Z avtobusom sva bila v dobri uri na letališču in od tam sva po check-inu ter pregledu in kratkem čakanju odletela ob 11:06. Dobro uro kasneje sva že bila na letališču na plaži v Santa Marti ob karibski obali (letališka stavba je 10 metrov od morja).

Po novi divji vožnji v mesto sva se tam sprehodila do naslednjega avtobusa (tudi ta je našel naju) in po cca. 1 uri in pol vožnje sva se sprehodila še zadnje 3 kilometre do cilja - resorta Bohemia beach na Playa Costeño.

Resort je eden izmed mnogih na tem delu očitno zasebne plaže, ki je dolga več kot 10 kilometrov. Sestavljen je iz recepcije s skupni prostorom in barom ter restavracijo, skupnih "ležišč" oz. visečih mrež in pa 8 zasebnih glamping šotorčkov. V enem od slednjih tudi midva spiva.

Vse skupaj je precej rajsko. Spila sva že pivo v viseči mreži s pogledom na ocean med tem, ko na plažo neprestano butajo valovi. Pojedla sva tudi dobre lezance z lakci in spila kokos in koktajl. Tu bova dve noči nato pa se prestaviva na naslednjo plažo :D