• Day 12

Deseti dan: Palomino

February 17, 2019 in Colombia ⋅ ⛅ 25 °C

Danes sva vstala malce pred osmo, po zajtrku pa naju je pri hostlu pobral najin učitelj surfanja.

Odpravili smo se k ustju reke Palomino (kaksnih 15 minut po plaži) in nato poskusili surfat. Zame je bilo prvič, Špela pa je poskusila že v Nikaragvi. Na presenečenje učitelja se je uspela že na prvem valu postavit na desko. Na mojo žalost sem bil jaz blizu ampak mi v dveh urah ni uspelo. Vse skupaj je kar izčrpljujoče, ker moraš po vsakem padcu znova premagovat valove, da prideš dovolj stran od obale. Špelo je tako opeklo, da ji je lastnica hostla pripravila Aloe Vero z domačega vrta. Jutri se morava še več mazat!

Po surfanju sva šla v hostel in se stuširala nato pa sva bila ob 17:00 že dogovorjena za jogo. Bilo nas je pet, vodil pa nas je nek lokalen joga mojster. Zanimiva izkušnja a morda malce prehitra joga za najin okus.

Počasi nama zmanjkuje denarja, ki sva ga dvignila v Santa Marti in začela sva iskat rešitev. Slišala sva, da v nekem lokalu menjajo denar a nama je tudi lastnik lokala, Romun Vladi, priporočil, da se raje zapeljeva 20 minut stran v sosednje mestece do bankomata. To bova skombinirala s planom za jutrišnji dan.

Pojedla sva še burger po romunskem receptu in palačinsko s čokolado, bananami ter jagodami po domačem in spila pivo. Nato sva odigrala še eno igro Naseljencev otoka Catan in sedaj se odpravljava spat, ura je 20:45 :)