• Day 14

Dvanajsti dan: Palomino in do Mince

February 19, 2019 in Colombia ⋅ ⛅ 26 °C

Danes sva imela spet prevozni dan. Zjutraj sva se zbudila spet ob 6:30 in nato še tretjič čakala na zajtrk, ki se je v tem hostlu vsak dan začel šele ob 8:00. Za naju je to noro pozno, za Palomino pa kar normalna ura. Ko sva se okrog devetih sprehodila proti plaži sva bila na glavni ulici skoraj sama. Gre za bolj žurersko vasico, ki se ji tudi pozna, da za vikend pride veliko domačih turistov in sta zato sploh ponedeljek in torek bolj umirjena.

Zaradi jutranje oblačnosti in vetra, na plaži ni bilo najbolj prijetno a vseeno sva se, verjetno še zadnjič, skopala v Karibskem morju. Nato sva pospravila sobo in se ob enajstih sprehodila do glavne ceste, kjer sva želela ustavit avtobus. Videla sva ga s kakšnih 100 m in že sva mislila, da sva ga zamudila (tako ali tako vozijo na 10-20 minut). Vseeno se je sprevodnik naokoli drl "Santa Marta" in, ko sva mu pomahala je pritekel do naju ter nama pomagal z nahrbtniki. Spet je avtobus našel naju :)

Po slabih dveh urah vožnje sva bila v Santa Marti, kjer sva skupaj z nekim Nemcem vzela taxi oz. collectivo (gre, ko je poln) do Mince. Zaradi kak kilometer ali dva dolgega obvoza zaradi bankomata, ki sva ga potrebovala nam je za 50% dvignil ceno a pritoževanje ni pomagalo. Namesto 11,5€ naj bi plačali 17€.

Po bankomatu smo divje odbrzeli proti Minci, 300 metrov pred vasico pa se je avto pregrel in pokvaril. Ustavili smo se tik za nevarnim ovinkom in bilo je nekaj živčnih trenutkov. Po nekaj minutah čakanja smo se vsi trije (še Nemec) odločili, da gremo peš do Mince, vozniku pa smo pustili kompromisnih 13€ saj mu je kljub pritoževanju zmanjkalo argumentov za višjo ceno.

Kmalu sva našla rezervirano namestitev v lepih hiškah na gozdnatem pobočju malce izven Mince in se odpravila na kosilo. Po kosilu sva še do konca pogledala nogometno tekmo Lige Prvakov in se odpravila nazaj v hiško. Seveda sva prej nakupila še štiri empanade (eno sva že degustirala), ki jih imava pripravljene za jutrišnji zajtrk.

Zajtrk imava sicer vključen v ceno a greva že ob 6:00 na opazovanje ptic z Jungle Joe-om.