• Day 17

Petnajsti dan: Cartagena

February 22, 2019 in Colombia ⋅ ⛅ 26 °C

V sončen dan brez oblačka sva se prebudila ob 8:30. Kot še vedno do sedaj je zajtrk obsegal sadje, vmešana jajca s čebulo in paradižnikom, dva kosa toasta (ali arepe) in sadni sok ali kavo/kakav/čaj.

Ob desetih se je začel že najin tretji brezplačen ogled mesta (po Bogoti in Medellinu). Zaradi hude vročine smo ves čas iskali senco in pijačo, končno pa sem si tudi jaz kupil klobuk :)

Po ogledu sva zavila na prigrizek saj se pred brezplačnim Food tourom nisva želela preveč najest. Sprehodila sva se še po obzidju, raziskala trgovinice s spominki in ob štirih sva bila spet na zbirnem mestu. Na današnjem food touru sva poskusila ceviche, sadni sok (spet), lokalne sladkarije, polnjene arepe z mesom in jajcem, kepo ocvrtega krompirja s sirom, čips plantane in yucce ter še sok sadja, ki izgleda kot grozdje a to ni.

Po food touru, ki je namesto dve uri trajal tri ure, sva šla še nazaj v Alquimico na pivo in rum ter še eno porcijo jastoga (para compartir, za podelit). Nato pa sva želela v Cafe Havana, ki je povsem blizu najinega hotela ter je znan po salsa večerih. Ker je bil lokal še povsem prazen (začne se baje šele okrog 23:00) sva se le še sprehodila po predelu Getsemani (tu so včasih živeli revnejši), ki je zvečer zelo živahen.

V Getsemaniju sva naletela na povsem poln trg pred lokalno cerkvijo, kjer se je zbralo staro in mlado. Na trgu se ni dogajalo prav nič posebnega razen tega, da je vsaj 500 ljudi posedalo povsod naokoli, klepetalo, pilo, jedlo hrano s stojnic ter uživalo. Večer sva kmalu zaključila, jutri ob 10:44 imava notranji let v Bogoto, letališče je na srečo le 15 minut stran.