Satellite
Show on map
  • Day 4

    Lessen

    April 25, 2023 in Belgium ⋅ ☁️ 6 °C

    Hele diepe zucht...... wat is er vandaag gebeurd.... Als eerste heb ik vanochtend mijn GSM aansluiting laten vervangen, was kennelijk kapot vandaar dat mijn telefoon niet meer oplaadde. Dan mijn navigatie die bleef haperen om een bestand te openen. Henk was bereid om naar Mechelen af te reizen en om 16.00 uur was hij eruit. Er popte een liedje bij me omhoog 'Henk is een geweldige vent'... het deed het. Dus ik begon te fietsen om vandaag toch nog zoveel mogelijk km's in te halen. Ik had uitgerekend dat ik met 2 fietsdagen weer bij zou zijn...en 2 uur later keek ik eens bij Google waar ik was........niet in de richting waarin ik had gemoeten maar het tegenovergestelde...... het systeem werkte maar er was een verkeerde route geselecteerd, dit kwam omdat ze geen specifieke naam maar nummers waren. Daar zijn we nu ook uit.
    Ik had gehoopt wat km's goed te maken van vandaag maar niet dus. Ik heb een harde reset gemaakt en ben op de plaats aangekomen waar ik vanavond had gepland te zijn, op 6 km na ongeveer en morgen begint mijn 3e dag.
    Read more