Satellite
Show on map
  • Day 2

    Mechelen

    April 23, 2023 in Belgium ⋅ 🌧 11 °C

    Uiteindelijk aangekomen in Mechelen en ingecheckt bij het pastoraat waar ik had gereserveerd in de Merodestraat vlakbij de kathedraal waar ik morgen ook nog even een stempel voor mijn credential ga halen. Een non moest het regelen, niet dus.....na vele telefoontjes was het akkoord en werd ik begeleid naar kamer 1 op de 3e verdieping...??? 😀 omdat ik uit de verbindingen lag eerst via de tablet contact gezocht, gelukt en toen eerst maar een warme maaltijd. Meteen Peguins bijgewerkt. Foto's worden nog bijgewerkt zodra de problemen met de telefoon zijn opgelost. Morgen iig om 08.00 uur de fiets pakken en via de telefoonwinkel op weg naar dag 2...
    O ja, ik voel me goed, zeker ook omdat deze dag de langste rit was, 90 km + en ik vind dat het goed is gegaan.
    Zo, goed geslapen en weer gereed voor vertrek. Zit nu op een overdekt terras op de grote markt want de telecomwinkel gaat pas om 10 uur open. Het regent dus ik zit voorlopig goed..ik moet dingen faxen want anders ga ik daar gedurende mijn tocht alleen last van krijgen EN vertraging en daar zit ik niet op te wachten..
    Mijn gsm ligt nu bij de reparateur, aansluiting was defect, over een uurtje klaar (gelukkig). Henk is onderweg voor m'n Garmin te bekijken. Nu een kopje koffie in café Salvator. De oude garde zit al aan de duvel..... er zitten nu 10 mensen aan het bier en een voor een gaan ze naar buiten om te roken, ik moet constateren dat hier de sociale onderkant binnen zit, triest eigenlijk, niet veel te makken en dan dit....
    Read more