Etappe 3

June 19, 2023 in Norway ⋅ ⛅ 16 °C

Vandaag 3e etappe gereden. 580km met 9 stuur uurtjes. Vetrokken vanuit het natte kamp aan het meer boven oslo reden we dit keer weer de zon tegemoet richting Molde. Dat rijdt wel een stuk lekkerder dan de hele dag regen. Onderweg mooie bergwanden gepasseerd met watervallen.
    Anton had nog een lekker soepje van huis meegenomen die we als luch hadden genuttigd. Als dagopdracht moest onze copiloot Anton zijn stoel verruilen voor een co-piloot van een ander team waarmee je dan een half uurtje mee moest rijden. Dus kreeg ik opeens de 13 jarige Medita op de bijrijders stoel. Anton mocht mee met haar ouders in een luxe t4 camper. Ook al was het maar een half uurtje ofzo hij wou eigenlijk niet meer terug de golf in. Heel begrijpelijk natuurlijk😂. Het laatste stukje hebben we een ferry oversteek gemaakt van afarnes naar solsnes alvorens de plekje te zoeken voor het kamp. Het werd uiteindelijk een kleine camping aan een meer. Met een lekker warme douche. Morgen lekker fris voor de 4 etappe..de atlantic route✌️💪