• Day 6

Etappe 5

June 22, 2023 in Norway ⋅ ☁️ 17 °C

Vandaag etappe 5 verreden van Namsos naar Bodø. Omdat de ferry pas de volgende ochtend om 3:15 vertrekt konden we het rustig aan doen en besloten in de buurt van de Namsen rivier te gaan vissen. Deze rivier staat bekend als een van de beste zalmrivieren ter wereld. Maar natuurlijk niet als wij er zijn😂. Na 4 uur hengelen en als enige een forelletje ter grootte van je hand was niet het beoogde doel. En onderweg naar Bodø over de E6 kwamen we eigenlijk veel mooiere stekken tegen. Maarja...als je alles van te voren weet. De rit zou ongeveer 8 uur duren dus waren we rond 4 ren vertrokken. Een leuke mijlpaal was dat we voor het eerst de poolcirkel zijn overgestoken. Dit betekend dat de zon hier niet onder gaat. We stonden dan ook op de ferry met het zonnetje in de bakkes om 3 uur s'nachts 🌞😁. Vermoeidheid laat zich dan ook moeilijk voelen.
    Straks komen we aan voor de 6e etappe naar onze feestlocatie op de lofoten, maar daarover later meer.