Etappe 9

June 26, 2023 in Finland ⋅ ⛅ 16 °C

Vandaag de grens met Finland overgestoken. De onrust in Rusland heeft ervoor gezorgd dat er miljarden muggen op de vlucht zijn geslagen voor Poetin en zijn neergestreken in de bossen van Finland. Als je geen deet en een imkerkap bij je hebt is het praktisch onleefbaar. Je moet al hardlopend je eten naar binnen werken en zeker niet je tent te lang open laten🦟🦟 . Maar toch moest er weer een hengeltje uitgegooid worden want het is toch zo ontzettend mooi hier. En met succes...vele baarzen en (beek) forellen werden gevangen. Anton had zelfs een flagzalm gevangen. Maar enige nuance...langer dan 20 cm waren ze niet.
    Maar wel een leuk tijdverdrijf en een beetje tot rust komen van als dat gestuur.
    Niet te hard rijden hier want voor je weet heb je een rendier tussen het vw embleem. Gebeurt waarschijnlijk vaak genoeg want in de soevenierwinkel verkopen ze ingeblikte rendierpaté, elandenpaté en zelfs berenpaté...welkom in Finland. ( Wij hebben ons lekker getrakteerd op een pizza😋. Natuurlijk wel met een beetje smoked reindeer🤭.) Hei Hei👋