• Day 15

En..het cirkeltje is rond

July 1, 2023 in Germany ⋅ ☁️ 17 °C

Na 2 weken non stop sturen en tentje opzetten en afbreken mogen we vandaag finishen in de early bird groep, zodat we morgen naar huis kunnen rijden. Weer een lange dag gemaakt vanuit onze campspot, wat trouwens een prachtig plekje was, zou het 6 uur duren. Uiteindelijk hebben we er 11 uur over gedaan. Eerst nog een stuk landelijk Polen, wat ons beide aangenaam verraste. Het is een mooi land. Jammer dat we geen tijd hadden om Gdansk of de Marienburg te bezoeken. Misschien later😁. Vertrokken met het zonnetje maar meest in de regen gereden. 1.5 uur file gehad en een extra 50 km om een niet betaalde tankstop alsnog te voldoen🤭😬. De finish tijd was van 5 tot 9 uur s'avonds. Met nog een half uurtje over gelukkig nog op tijd😅. Even lekker gegeten in het restaurantje en lekker slapen ( hopen we) het is gelukkig net even droog als we de tent opzetten. Morgen rustig naar huis kachelen. Alle donateurs bedankt voor de donaties.
    Voor Movember hebben we 753 euro opgehaald en voor SPCA Nepal 660 euro.
    Bij elkaar een prachtig bedrag😁🙏❤️. Tot snel..