Satellite
Show on map
  • Day 9

    Chang Mai (City)

    November 28, 2017 in Thailand ⋅ ⛅ 25 °C

    Chang Mai is geweldig. Een pak rustiger dan Bangkok, maar met minstens evenveel activiteiten.
    De stad is goed onderhouden, mooi groen en perfect voor (backpack)toeristen. De bars, restaurants en marktjes zien er om ter gezelligst uit. Bovendien at ik hier ook het lekkerste streetfood (traditioneel Thais eten gemaakt in standjes langs de weg) tot nu toe. Naast de trip naar de Jungle en de halve dag met de olifanten is er zoveel meer te zien en te beleven, waaronder enkele prachtige tempels. Maar de kers op de taart was misschien toch wel de ladyboy show: Fantastisch optreden, geweldige sfeer, kortom een geslaagde avond en een aanrader voor iedereen!
    Als het aan mij lag, bleef ik hier wat langer, maar ik moet mee met de groep terug richting Bangkok. Ik neem mezelf voor om deze gigant van een stad een welverdiende tweede kans te geven.
    Read more