• Day 4

Termy Bukovina

September 9, 2019 in Poland ⋅ ☁️ 13 °C

- Pēc vakardienas fiziski grūtā gājiena šodien relax. Brauksim uz termālajiem baseiniem. No trīs variantiem bez objektīva iemesla izvēlamies Termy Bukovina. Ieeja no katra 14eur uz 3h. Laika ziņā pilnīgi pietiekoši.
    - Kopumā diezgan forši. Karsti baseini ārā un iekšā 4 stāvos. Bija arī dažas šļūcamās trubas.
    Garākajā izdomājām, ka izklaides pēc jābrauc uz laiku. Mazais mačš. Ģirtiņš bija atklājis kaut ko ko mēs nezinājām. Rādija pārāk labus laikus.
    - Mēs pamatīgi bojājām vidējā apmeklētāja statistiku. Mēs bijām par kādiem 40 gadiem jaunāki nekā pārējie apmeklētāji. Pensīši te visu dienu sautējas.
    -Pēc siltajām vannām un baseiniem mīksti aizbraucam mājās un gājām ielās meklēt kaut ko ēdamu. Nolēmām, ka pārmaiņas pēc jāmeklē pica vai kebabs. Kā parasti meklējot restorančiku konkrēti nezinot vietu mētājamies no viena pilsētas gala uz otra, bez produktīva rezultāta. Beigās atradām abus, bet izvēlējāmies picu. Pēc tam gan sapratām, ka labāk tomēr būtu gājuši uz Adamo. Pica bija švaka.
    - Šodien diezgan stipri līst tāpēc arī pēc ēšanas nekādas baigās atrakcijas nespīd. Labi, ka nolēmām vakar iet pārgājienu. Šodien būtu grūti gājis tur.
    - Mājās uzrīkojam galda tenisa turnīru. 1. kārtā spēlē pret Rihi ir skaidrs, ka viņš cīņā par uzvaru neiesaistas. Pārējās spēles diezgan sīvas. Es 1. kārtā uzvarēju visus izņemot Baltušu, bet viņš pusfinālā zaudēja Ģirtiņam tāpēc fināls Grobiņa pret Bausku (Es orģināli esmu no Grobiņas, Ģirts no Bauskas). Grobiņa svin uzvaru!
    - Vakarā vēl pa pāris UNO turnīriem. Pirms gulētiešanas Rihis izdomā, ka uzceps sev rītdienai vistas filejas, bet mistiskā veidā plītij ieslēdza rinķi uz kura katliņā stāvēja brokastīm sagatavotās auzu pārslas. Tās totāli piedega un gan piedūmoja, gan piesmirdināja visu dzīvokli. Atgādināšu, ka dzīvoklim nav logu, tāpēc vēdināšanas process caur durvīm nav pats efektīvākais. Madara mēģina būt dusmīga, bet tas bija tik pat veiksmīgi, kā Riha vistu cepšana.