• Day 8

Košice

September 13, 2019 in Slovakia ⋅ ⛅ 25 °C

- Atbraukuši atpakaļ uz Košici esam diezgan izsalkuši tāpēc nomēģināsim vienu no saimnieces ieteiktajiem restorāniem - Camelot. Itkā pēc Tripadvisor arī diezgan labs vērtējums. Restorāns viduslaika tēmā, bet cilvēku ļoti maz. Pieņemam, ka tas dēļ pusdienlaika.
    - Nu tā. Alus iespēja tikai viena - Pilsner Urquell, kas pietam ir čehu alus. Ēdieni šajā braucienā, mums neierasti dārgi. Ar Madaru divatā 35eur. Not great, not terrible.
    - Ģirtiņš paņem uzkodas par 4eur. Kad atnes izskatās diezgan smieklīgi. Viena desa un mazs zaļš ornaments.
    - Vidēji apmierināti ar pusdienām ejam tālāk. Staigājoties pa ieliņām ieraugam Tatru tējas telti. Pilsētā šajās dienās notiek Street food un Vīna festivāls, tāpec ielas pilnas ar viskautko. Pa 1 vai 1,5eur var degustēt dažādas Tatru tējas, kas ir vietējā ražojuma stiprā dziriņa (šķiet, ka liķieris), bet priekš tā ka grādi var būt no 20 līdz 72 iekšā iet diezgan labi. Es, Ģirtiņš, Madara un Baltušs iesilstam no degustācijas un līdz ar iešaušanu var just, ka grupiņā spriedze pazudusi. Sapērkam arī dažas pudeles uz mājām un suvenīriem.
    - Aizejam mājās atstāt sapirkto guvumu un nedaudz atpūsties. Pie dažiem aliem izspēlējam UNO turnīru.
    - Vēl vakarā izejam ielās. Laura paliek mājās atpūsties, Rihis iešot skriet krosu, tāpēc ejam ielās četratā. Dabūjuši ielas festivāla ietvaros nezināmas izcelsmes vietējo craft alu sēžam pie it kā slavenās muzikālās strūklakas, bet tā kaut kā neuzrunā. Vēl šur tur pastaigājam, apēdam kebabu, bet pa lielam visiem tāds viegls mīkstums un pēc Košices vecpilsētas galvenās ielas Hlavna street izstaigāšanas ejam mājās.