• Day 9

Ļubļina

September 14, 2019 in Poland ⋅ ☀️ 18 °C

- Šodien pēdējā brauciena pilnā diena, bet no tās kādas 5-6h jāpavada ceļā no Košices uz Ļubļinu. Ceļu sāk Baltušs, bet piebeidz Ģirtiņš. Man šodien haļava. Pilsēta izskatās pārsteidzoši liela. Ceļu infrastruktūra ļoti labā līmenī, bet mašīnu kaut kā aizdomīgi maz izskatās. Es aši iegūglēju cik cilvēku ir Ļubļinā un rīkoju konkursu. Baltušs saka 1.5milj., Ģirtiņš 1.1milj. un Laura 1.3milj. Madara nepiedalās, jo viņai jau pateicu pareizo atbildi. Pareizā atbilde 300 000! Pēc pilsētas rodas iespaids, ka būtu jābūt krietni vairāk cilvēkiem.
    - Noparkojušies naktsmāju pagalmā, kur iebraukšanas vārti ir kādus 20cm platāki par mūsu busu. Visi aši noskalojas un uzēd, pēc tam jāizmet līkums pa pilsētu, lai varam atzīmēties šeit.
    - Vecpilsētas daļa diezgan atgādina mūsu pašu Vecrīgu. Citur īsti arī neaizgājām. Nu jau liekas, ka praktiski katrā pilsētā tās nosaukums kaut kur centrā ir izlikts ar lieliem, izgaismotiem burtiem. Vismaz ir kur nofočēties. Aziejam pa šķietami galveno gājēju ielu - Krakowskie Przedmieście, līdz Ļubļinas pilij. Staigāšanās nesanāk baigi garā, jo visi grib ēst. Izvēle krīt uz Restauracja Browar Lublin.
    - Priekš Polijas relatīvi padārgs, bet tāpat ir lēts salīdzinot ar Rīgu. Poļu virtuve un apjoms ir līmenī. Liekas, ka ne visi poda vāki ir tik lieli, kā Ģirtiņa karbonāde. Un arī karbonādes biezums iespaidīgs. Bet viņš tīri viegli tika ar to galā.
    - Pieēdušies ejam pamazām uz mājpusi. Grupveida selfijs pie Lubļinas burtiem. Mājās vēl pa kādam aliņam, pa UNO turnīram un jāsavāc mantas. Es gan principā neko neizkrāmēju ārā, tāpēc man darāmā maz.