• Day 2

Austrija, Fukinga

September 16, 2018 in Austria ⋅ 22 °C

- Šodien Baltušam jāuzsāk ceļš. Pirmais dienas uzdevums - neaizmirst pirms iebraukšanas Čehijā un pēc tam Austrijā nopirkt vinjetes, kas maksā attiecīgi 10eur un 9eur uz nedēļu. Mums der. Jānis tiek ārā no Polijas un gandrīz cauri visai Čehijai, kur braucam caur Ostravu un Brno. Pie robežas mainījāmies.
    - Tālāk maršruts ved pa Vīnes apvedceļu Bavārijas virzienā. Tā kā viss iet raiti un veiksmīgi nolemjam uztaisīt 30min līkumu un aizbraukt uztaisīt selfiju Austrijas mazpilsētiņā ar tik zīmīgo nosaukumu - Fucking.
    - Vispār braukšana pa Austriju ir diezgan izaicinoša. Tikko nobrauc no lielajiem bāņiem tā sākas mazie miestiņi ik pēc pāris km, kas galīgi nav paredzēti ērtai braukšanai ar busiņu. Tā vien liekas, ka brīžiem ielas ir par 20cm platākas nekā mūsu Opelis.
    - Uztaisam selfiju sesiju pie pilsētiņas nosaukuma. Izmetam ar auto mazu loku pa miestiņu un griežam riņķī. Principā, kā jau vairums šī reģiona mazpilsētas - ļoti simpātiska.
    - Tā kā ceļš bija diezgan garš tad nolemjam iestiprināties, ja ne pusdienas, tad vismaz ar saldo un alu vai vīnu (tie kam nav jāstūrē) turpat blakus esošajā ciematā Holzoster.
    - Madara tiek pie pamatīgas biezpiena strūdeles, pārējie izvēlas vāciskus ēdienus (lai arī vēl esam Austrijā) - desas. Baltušam pirmā vilšanās. Pasūtījis alu un jau paspējis Instagram'ā ielikt pirmā aliņa postu. Bet pēc tam nākas secināt, ka tas bija radlers nevis alus - salda limonāde.
    - Visi nokopuši savus wurstus dodamies pēdējā šodienas braukšanas cēlienā. Cauri Zalcburgai uz Šonavu pie Kēnigzē.