Satellit
Auf Karte anzeigen
  • Tag 1

Cēsis

17. November 2020 in Lettland ⋅ ☁️ 4 °C

Ierodoties no Līgatnes, ārā valda tumsa un galvenā prioritāte ir sarūpēt naktsmājas. Cēsu viesnīca ir atvērta šajos grūtajos Covid laikos un neko citu nemeklējam. Piedāvājumā arī iekļautas brokastis, kas izrādās ļoti bagātīgas un noder arī kā nākošās dienas pusdienas. Viesnīciņa jauka- grīdas izklātas tumši sarkaniem paklājiem un uz otro stāvu ved pamatīgas ozola trepes.
    Kad esam ieturējušies ar vakariņām no lejas stāva bistro, dodamies izmest līkumu pa pilsētu. Līst joprojām. Centrālā pilsētas laukumā - Vienības laukumā Uzvaras piemineklis, kas simbolizē asmeni, pār kuru lec saule, izgaismots karoga krāsās, tā pat kā baznīca. To rotā teksts "No zobena saule lēca". Tumsā izstaigājam Cēsu pils pagalmu un parku. Uz parka centrālo objektu- dīķi ved pamatīgas akmens trepes, kuru malās ir eņģeļu skulptūras.
    Apmetam vēl līkumu un dodamies uz veikalu iepirkt kādu našķi vakaram. Kafejnīcas un bāri slēgti vai piedāvā līdzņemšanai. Šobrīd šķiet nekur pasaulē nav iespējams pavakariņot restorānā.