• Day 2

Saldus

February 9, 2021 in Latvia ⋅ ⛅ -9 °C

Brokastīs man Smeķīgie pankoki ar kafiju un svaigi spiestu apelsīnu sulu, Madarai spriģeļpauti ar tiem pašiem dzērieniem. Ka jau pēc vakardienas vakariņām bija sagaidāms, arī brokastis ir sātīgas un ļoti garšīgas. 10eur par katru porciju pie šādas pasniegšanas, noformējuma un apjoma nemaz nešķiet daudz.
    Pēcpusdienā braucam pastaigāt pa Saldus pilsētu, kur es pats neesmu bijis daudz gadus, bet Madara vairāk par autoostu vispār nav bijusi. Pilsētā, kā jau tagad moderni izvietoti lieli pilsētas nosaukuma burti. Saldus izveidojuši savu grafisko identitāti izmantojot U burtu kā lielu smaidu. Izskatās labi! Iepirkāmies lokālo gotiņu veikalā. Lai arī tante brīdināja, ka konfektes neesot pavisam svaigas, jo Covid dēļ rūpnīca šobrīd nestrādā. Lai arī ir nedaudz cietas, bet gotiņas paliek gotiņas! Garšīgi tāpat.
    Pa dienu stingri pieturamies pie grafika - neko neēst. Vakarā Barona mielasts solās būt apjomīgs.
    P.S. pa ceļam uz Saldu vēl iebraucām Jurģos. Ja reiz tik tuvu, tad jāaizbrauc dažu bilžu dēļ atzīmēties.