• Day 6

Kannas

August 10, 2021 in France ⋅ ⛅ 28 °C

Kā jau bija paredzams arī Kannās saskarāmies ar auto parkinga problēmu. Nācās nedaudz pariņķot pa šaurajām un slīpajām Kannu ielām, par laimi pēc brīža tomēr izdevās atrast vietiņu daudzstāvu autostāvvietā.
    Priekš Kannām nekāda būtiskā programma vai maršruts nav sagatavots - plūstam cauri. Ejam gar ostu un līci, kur saparkojušās trakas jahtas un tik pat trakas mašīnas uz katra stūra. Visādi Ferrari, Lamborghini pat vairāki Bugatti utt. Pilnīgi citā finanšu dimensijā šeit norisinās dzīve.
    Ejam pa ~2km garo promenādi - Bd de la Croisette un ieraugām visus iespējamos pašus šikākos veikalus kādi vien ir. It kā vienas pilsētas, vienas ielas garumā tikai Parīzē esot vairāk elitāro veikalu. Protams ķeksīša bilde Madarai uz Kannu kinofestivāla sarkanā paklāja, kurš tiek izklāts katra gada maijā jau kopš Otrā pasaules kara beigām. Interesanti, ka pilsētas viesnīcas un restorāni šo dažu dienu laikā kamēr norisinās festivāls apgroza aptuveni 15% no sava gada apgrozījuma. Tūristi sastājušies rindā, lai bildētus uz paklāja vidus. Mēs žuļiki noliekam Madaru uz stūrīša, ātra bilde tā, lai blakus esošos tūristus neredz un dodamies tālāk. Liekas muļķīgi tādas bildes dēļ stāvēt 20-30min.
    Bet jāsaka, ka pilsētas ielas ir kā izlaizītas. Spīd un laistās, viss ļoti sakopts. Ir protams, arī veikaliņi un kafejnīcas normāliem cilvēkiem. Tāpat kā likums arī McDonnalds ir visās pilsētās.
    Pēc dažu stundu pastaigas jāsecina, ka Kannas šķiet pat greznākas un elegantākas par izslavēto Sentropēzu.