• Day 9

JFK

October 14, 2022 in the United States ⋅ 🌧 13 °C

No Milfordas līdz JFK ir 70 jūdzes. No rīta braukšanas laiku rādija 1h28min, bet principā ik pēc 20-30min paskatoties šis laiks pieaug. Izbraucot jau bija 1h53min, bet gala rezultātā braucām ~2h30min.
    Lidostā diezgan agresīvi, bet ļoti operatīvi tiekam cauri visām drošības pārbaudēm. Lidmašīna kavējas par aptuveni stundu tāpēc paliek vēl laiks kafejnīcai. Arturs (viesmīlis vecītis lidostas barčikā) veikli mūs apkalpo un piespēlē Bostonas lāgeri un kafiju pēc vēlēšanās. Ap gadiem 65-70, bet apkalpo ļoti strukturēti un precīzi. Neko nevar pārmest. Bostonietis arī garšīgs. Gaidot pēdējās minūtes uz iekāpšanu vēl aprunājam pieredzēto.
    Principā par 95% procentiem izdevās viss, kas bija paredzēts. Amerikāņi mūs uzņēma ļoti draudzīgi un atvērti. Skaidrs, ka lielai daļai no viņiem tā bija fake laipnība un tāds darbs, bet tāpat jūties šeit kā gaidīts viesis. Sākot ar lidostas zīmogu spiedēju, beidzot ar džeku, kas iekāpjot un izkapjot no lifta katru reizi pasaka “Hello sir, have a nice day!”. Faktiski nenozīmīga frāze, bet tāpat patīkami.
    Ņujorka ir liela pilsēta, ar lielām ēkām, lielām mašīnām un pārsteidzošā kārtā - ne tik lieliem cilvēkiem. Laikam dinamsikā ikdiena un raitā soļošana pa avēnijām neļauj “uzpūsties”, (liekais svars) kā tas notiek citviet ASV. Redzējām un piedzīvojām daudz, bet palika vēl lietas ko apmeklēt vēl. Tajā pašā laikā jāpiebilst, ka iespaidu bija tik daudz šajās dienās, ka nezinu vai objektīvi spējām uzņemt vēl jaunas emocijas lielo objektu apmeklēšanā. Lai arī iespējams gribējās vēl to vienu dienu palikt lielajā ābolā, bet jāatzīst, ka bija arī interesanti apciemot radiniekus Milfordā un paskatīties klasisko amerikāņu mazpilsētu (40k iedzīvotāji 🤪).