• Day 10

Dzegužkalns

October 15, 2022 in Latvia ⋅ ☁️ 13 °C

Ceļojumā kopā nolidojām 25h, un ceļā kopā pavadījām 53h. Caur Stambulu uz Ņujorku vienā virzienā sanāk gandrīz 10'000km. Dienā vidēji nogājām ap 25k soļu. Tāpēc var teikt, ka bija diezgan aktīva atpūta. Lai arī lidojumu avio cenas manuprāt bija ļoti labas, tomēr tā ilgā gaidīšana lidostās ļoti nogurdina.
    3 no 4 plānotajiem debesskrāpjiem iekaroti. Pārējie plānotie objekti veiksmīgi apmeklēti. Vispār jāsaka, ka kopējās sajūtas pavisam savādākas nekā Eiropas valstīs, kuras esam apmeklējuši. Pavisam cita mentalitāte, viss milzīgs, dzīve ļoti strauja (vismaz Ņujorkā). Dzīvot pavisam noteikti negribētu Manhetenā, bet tik pat noteikti gribētu tur atgriezties vēl.
    Kopsummā arī finansiāli nebija nemaz tik ekstrēms pasākums, kā sākotnēji šķita, gala bilance: 1550€ uz cilvēku iekļaujot pilnīgi visu.
    Pēc dažām dienām jau atkal niez pirksti pameklēt kādu lēto avio… :) Uz to Sanfrancisko jātiek!
    -Ceļojuma kopējās izmaksas: 6300eur
    -Cilvēku skaits: 4 (7 naktis)
    -Izmaksas uz cilvēku dienā: 197eur.