• Day 4

TreetTop takas

May 23, 2023 in Lithuania ⋅ ⛅ 21 °C

Tādi viegli samīcīti ceļamies un veļamies. No rīta vēl Vecpilsētā izejam brokastīs. Tās gan tādas gaužām lēnas un nesteidzīgas izdevās, jo brokastu kafejnīcas netiek galā ar izsalkušajiem rammšteineristiem, kas turpina mosties. Lēni, bet garšīgi pabrokastojuši dosimies ceļā. Vēl kādā brīdī būs jāatrisina uzliktais sods par parkingu vakar, bet nu tā nav šodienas problēma.
    Pa ceļam mājās vēl iebrauksim Koka galotnes takā Anīkšķos. Laika ziņā kādu 30min līkums, bet nu lai jau iet.
    Nonākuši galā viegls apmulsums, kur jāiet. Gribējām nopirkt ūdeni, bet tur 2 autobusi ar skolēniem pirms mums tikuši. Laikam pagaidām nespīd dzērieni. Ejam takā. Ieeja 4eur no katra. Pati taka konstrukcijas ziņā iespaidīga. Tiešām diezgan augstu kokos, bet garuma ziņā gājiens gaužām īss. Burtiski kādi 400-500m. Galā vēl skatu tornis, kur pakāpties nedaudz augstāk.
    Izgājuši pēdējo apskates objektu laižam mājās. Mikro atvaļinājums noslēdzies.