• Day 5

Millennium Atria Business Bay

September 17, 2023 in the United Arab Emirates ⋅ 🌙 34 °C

Saguruši, bet esam nonākuši galā. Brauciens no Sharjah uz Dubaiju arī gana iespaidīgs no mega infrastruktūras objektu viedokļa. Vienā brīdī braucām pa šoseju, kur katrā virzienā iet 12(!!!) joslas. Braukšanas dinamika un kultūra ir ļoti pieņemama un gana draudzīga iebraucējam kā man, tomēr visu laiku jākoncentrējas, lai trāpītu pareizajā joslā no tik daudz pieejamām. Bez navigācijas būtu diezgan bezcerīgi nonākt tur, kur tu vēlies.
    Ierodoties viesnīcā pie reģistratūras darbinieks piefiksēja, ka man šodien ir dzimšanas diena un piešķīra bezmaksas room-upgrade. Turklāt vēlāk uz numuriņu tika atsūtīta šokolādes kūka ar “happy birthday” uzrakstu uz šķīvīša. It kā sīkums, bet ļoti patīkami. Kūka ir sīkums, bet iedot labāku nummuriņu uz dzimšanas dienu gan bija super forši no viesnīcas menedžera puses! Par 4 naktīm šajā viesnīcā kopā ar brokastīm samaksājam 438eur.
    Istabiņā sazvanāmies ar mājiniekiem. Pēc tam gan uzreiz devāmies ietestēt gan jumta baseinu 25. stāvā ar skatu uz Burj Khalifa, gan arī lepnā vientulībā pavakariņojām viesnīcas restorānā.
    Pēc dzimšanas dienas video zvanu sesijas ar radiniekiem un draugiem atliek pabaudīt uz terases vakaru “feels-like” +44 temperatūrā. Šobrīd sēžot domājot par šodienu jāsecina, ka šodienas starp-emirātu ceļojums bija, kā angliski saka “it’s not about destination, it’s about journey!”. Jā, kanjons un cietoksnis bija skaisti, bet kamielis ceļmalā un tuksneša vidū 50km attālumā no tuvākā ciema ejošais džigits nezināmā virzienā atstāja tik pat lielu iespaidu. Mēs taču šeit esam, lai meklētu jaunus, iepriekš nepiedzīvotus iespaidus, ne tā? Pagaidām izdodas tādus atrast.