Hjemrejse

April 13, 2017 in South Africa ⋅ ⛅ 13 °C

Det var sidste dag på ferien.
    Vi startede med at pakke alle vores ting sammen for første gang siden vi tog fra Seychellerne. Det tog et par timer og vi nåede ca. 70 kg tilsammen.
    Vi havde bestilt massage til kl. 11.30, da vi alligevel skulle tjekke ud af hotellet kl. 11. Og det var både tiltrængt og virkelig dejligt. Det kostede ca. 100 kr. for 40 minutter, så det var en fin pris.
    Bagefter tog vi over i en kirke og drak en kop kaffe. Kirken var delvist lavet om til café, men der var stadig gæster der brugte den til religiøse formål, så det var lidt surrealistisk.
    Vi gik op forbi et supermarked for at gøre de sidste indkøb inden hjemrejsen. Så gik vi igennem parken tilbage til hotellet, hvor vi fik pakket det sidste sammen og fik bestilt en Uber. Vi blev virkelig begejstret for at bruge Uber, da det kostede under det halve af en taxi og var nemt at bestille.
    Ude i lufthavnen fik vi momsen retur på vores varer indkøbt i Sydafrika. Vi spiste de sidste madrationer, tjekkede ind og så mødte vi en af Sirikas venner fra brylluppet som skulle med samme flyver.
    Flyet gik som planlagt kl. 18.05. Vi skulle flyve ca. 9 timer, skifte fly i Dubai og flyve ca. 7 timer mere inden vi landede i København kl. 13.00 dagen efter.
    Dagen får 3 stjerner, da den mest gik med at vente og rejse, men selvfølgelig trækker massagen op.