Sidste dag på Koh Samui

March 18, 2018 in Thailand ⋅ ☀️ 31 °C

Så blev det sidste dag på en dejlig ferie på Koh Samui.
    Dagen startede igen med en lækker morgenmads buffet i dejlig solskin på hotellets beach restaurant - Efterfulgt af lidt slap af tid på værelset - Senere på formiddagen blev det lidt til en halvanden time i solen på en strand seng - Slet ikke dårligt 😁 Men meget varmt 🌡😊. Efter at være blevet grillet blev det til en pause i skyggen, inden vi gik ned på stranden igen og fandt et sted vi kunne få dagens velfortjente massage - Stedet vi fandt lå i det fri, kun med et tag for skygge over massage briksen og helt nede ved stranden med en super udsigt over vandet 😁 Life is good. Pernille fik en times fodmassage og jeg tog en times olie Thai massage - Det var super dejligt 🖒😊.
    Resten af eftermiddagen gik med afslapning i lejligheden. Ved 18 tiden fik vi hentet en pose fuld vasketøj vi indleveret dagen i forvejen - 120 bath eller 60 kroner for en hel bærepose fuld - fint vasket, strøget og foldet 🖒😁.
    Derefter fik vi en vogn ind til Lamai Walking Street, hvor der hver søndag er et stort market. Der var super mange små boder og man kunne købe en masse ting - ægte som uægte - til billige penge. Vi fik begge lige shoppet de sidste souvenirs og der imellem en lækker aftensmad på et Italiensk spisested ☺. Lamai er et lækkert sted og der er meget mere af alt og det virkede noget billigere end Fisherman's Village, som jeg ellers synes var pænt billigt i forvejen.
    Dejlig sidste feriedag - I morgen går turen hjemover igen.