Rejsen til Bali

January 29, 2019 in Indonesia ⋅ ☀️ 32 °C

Endelig blev det tid til at komme af sted på ferien til Bali 😊. Flyveturen bliver med Qatar Airways fra København via Doha til Bali. Ca. 6 timer til Doha og yderligere lidt over 9 timer fra Doha til Bali.
    Samlet 17 dage på Bali plus en rejsedag i hver ende.
    Godt nok er det stadig regntid dernede/ovre, men udfra hvad jeg har fået fortalt af andre og hvad jeg ellers har kunnet læse mig til, skulle det ikke være så slemt, måske et par timer hvert døgn og mest om natten ☔
    Planen for Bali lyder på 6 dage i Kuta, som nok er det travleste turist område. Derefter 6 dag i Ubud, med masser af flotte rismarker, vandreture, yoga og lækker Indonesisk mad. Sidst 5 dage på nordvest kysten. Alt i alt med en masse super muligheder for dykning, vandreture og i det hele taget fede oplevelser.
    En lang, lang rejse blev det til, men egentlig forløb den gnidningsfrit og det blev endda til et par timers søvn på begge fly. Det var varmt på Bali, omkring 30 grader, selv omkring kl. 23, da flyet landede. Immigrationen og tolden gik også smertefrit, og ude i ankomst hallen stod en chauffør fra hotellet til klar til at hente mig. Lang dag, der sluttede med en kold ferie øl 😊