• Day 14

Campuhan Ridge Walk

February 10, 2019 in Indonesia ⋅ ⛅ 25 °C

Jeg havde læst om Campuhan Ridge Walk før jeg kom til Bali - Som skulle være en rigtig flot morgen tur op i landskabet, med afslutning ved en masse lokale ris marker.
    Så jeg stod op ved 6-tiden og så ellers af sted 😊.
    Det gik meget opad i starten for endnu et flot tempel og op på en nakkekam med jungle og palmer med kokus nødder til begge sider. Flot gåtur på en ca 3,5 kilometer hver vej. I slutningen kom jeg forbi en masse rismarker, hvor de lokal gik og arbejdede, meget fin natur og sjovt at se, specielt nå man tænker på at Ubud centrum - med masser af turister med mere - og her er der bare stille og skøn natur 😊🙏.
    Alt i alt tog det en halvanden til to timer.
    Hjemme på hotellet blev det til en dejlig afkølende tur i poolen 😊 hvorefter den stod på morgenmad og pakning. I dag skifter vi hotel til Pemuteran på det nordvestlige Bali og vi fik lavet en aftale med vores chauffør fra i går om at køre os derop, med et enkelt pitstop undervejs ved Monkey Forrest lidt uden for Ubud 😊.