• Day 16

Hoofdstuk toegevoegd!

March 10, 2019 in the Netherlands ⋅ 🌬 6 °C

Vorig jaar maart namen we de beslissing om mee te doen aan de wintereditie van de Baltic Sea Circle rally. Met z’n vieren het avontuur opzoeken, met als doel het Noorderlicht te zien, de Noordkaap te bereiken en met de auto naar Rusland te gaan.

Na bijna een jaar begon onze trip op 22 februari vanuit Alkmaar. Na een week en een prachtige reis door Denemarken, Zweden en Noorwegen bereikten we op vrijdag 1 maart in de avond de Noordkaap in combinatie met het Noorderlicht het hoogtepunt van de reis.

Vanaf hier begon de terugreis via Finland, de Russische grens over naar Sint Petersburg. Via stops in Talinn en Riga en Kaliningrad doorkruisten we nog mooie steden in Polen en vandaag de finish in Hamburg ......

Een bezoek aan 10 landen, bijna 10.000 afgelegde kilometers, het Noorderlicht, prachtige steden. Heel wat ervaring rijker en m.n. heel veel lol met de mannen maar ook met de andere teams.

Soms ook “afzien”; slechte muziek, de zure geur van zweetvoeten, slechte grappen en de spanning of de auto het zou houden maar we wisten het met elkaar te doorstaan 😉.

Met recht een hoofdstuk in ons jongensboek toegevoegd.... op naar het volgende.

Mede namens stichting Dionne bedankt voor alle vormen van steun en support.