• Day 18

Diena 16 / Day 16. Amandi-Pola de Siero

October 12, 2016 in Spain ⋅ ⛅ 16 °C

Distance 26.2 km (375.6)
    Steps 35000 (649 985)
    Ascent/Descent 688/479

Jūra ir ošimas liko už nugaros, o prieš akis - kalnai. Ryte slėniais lėtai sliūkino sunkūs debesys, bet prakiurti taip ir neišdrįso. Nors dėl to tikrai neliūdžiu 😉 jau įdienojus perlipau per pirmuosius kalnus, nors gal labiau vis dar kalvos. Vakarop - Pola de Siero. Po pajūrio miestų, pilnų palmių, atsipūtusių žmonių, pakylios atmosferos, buvo gana slogu įžengti į daug santūresnį, pilką miestą. O dar ir griaustiniai tolumoje neleido per daug atsipalaiduoti ir tiesiu taikymu - į Albergę. Rytoj - Oviedo, o gal ir kiek toliau. Bus matyt.

I left the sea behind and here they are - the Mountains in front of me. Heavy clouds slowly moved in the valleys but lucky enough there were no rain. After such a nice cities along the coast it's a bit depressing to see another one, far from palm trees, happy faces and just a good vibe. But this is Camino - everyday is different day. Tomorrow's destination is Oviedo, and if I will find more energy - maybe some another place more ahead.