• Day 22

D-20. Borres - La Mesa

October 16, 2016 in Spain ⋅ ☁️ 10 °C

Distance 29.9 km (510.9)
    Steps 40000 (832 685)
    Ascent/Descent 1119/884

Kokia diena! Nuo pat ryto lietūs, vėjai ir stogą raunantys vaizdai. Vietoj kavos - 3 val. lipimas į 1200m. Atrodytų nieko, bet per tokį orą sunku. Tai per karšta, tai per šalta. Bet vaizdai nuo viršaus viską atpirko. Debesys taip arti, kad atrodo gali paliesti juos, o vėjas iš koto verčia. Atsiskyriau nuo daugumos ir likau pasibūti, su pušimis ir vėju pabendrauti. Vėliau - nusileidimas, grįžimas į šį pasaulį.
    Kiek kitokios naujienos - praeitą vakarą nemažai žmonių pasigavo kokią tai bacilą kad iš wc negali išeiti. Reikia atsargiai su vandeniu - ne visur jis geriamas..

What a day! Wind, rain and broad horizons again. This time much more enjoyable because from early morning we had to climb up to 1200 meters where the clouds are produced :) later there was a rapid descent and back to almost civilisation. Quite a few villages with even less people..
    Other news: last night few people got infection from the tap water. So be careful out there.